neděle 1. března 2009

RUMUNSKEJ BLEŠÁK

Včera jsem tu zažila zatím asi nejsilnější zážitek, vyrazila jsem na bleší trh. Vůbec nic jsem o tom dopředu nevěděla, kamarádi, s kterýma jsem tam jela taky ne. Z nádraží jsme jeli šalinou až na konečnou, někam kamsi na uplný kraj města, kde to vypadalo jak na vesnici, dost chudě a omšele a všude pěkný nepořádek. Jsme vystoupili na jakési louce, kde postávaly skupinky lidí nabízející různé zboží, které leželo po zemi kolem nich na novinách nebo na igelitkách, ale vrchol bylo to neuvěřitelné bláto!!! Tam bylo tak aspoň 5 čísel rozbředlé hlíny, všici byli jak kačeři plácající se v blátě! Když jsme to viděli, byli jsme všici dost zaskočení, ale co, když už jsme tam dojeli, museli jsme do toho. Tak jsem si aspoň trochu vyhrnula gatě a vydala se "nakupovat". Hned mě zaujaly papírový krabice s nádobím, hrnkama, čajovýma konvičkama, hrncema a dalším kuchyňským vybavením. Chtěla jsem si koupit rychlovarnou konvici, ale Sven mě varoval, že se nedá zkusit, esi opravdu funguje a že by to mohl být nějaký šmejd. Pravda, ale trochu škoda, byla levná. Daly se tam vyhrabat pěkné věci a už sám o sobě ten akt hrabání a hledání byl velice dobrodružný a docela jsme se u toho nasmáli:) Já sem si tam vyhrabala ostrý nůž (páč do teď sem tu měla jen malou kudličku) a takové dvě pěkné čajové mističky, vše za 5 lei, to je asi 40 korun. Pak jsem si vyhlídla konvičku na čaj, ale než jsem se rozhoupala, vzala mi ji jiná holka. Všici, co máte rádi staré nádobí byste se tu vyžili, myslela sem hlavně na Martinku z našeho privátu:) Byla škoda, že to už balili, když jsme přijeli, takže sem si nestihla koupit hrnec, který fakt nutně potřebuju. Budu tam asi muset za tejden znovu... Krom nádobí se tam dalo najít všechno možné jako třeba přeskáče, lyže, stroje do posilovny, pneumatiky, pravoslavné ikony, mikrovlnky, křesla, gauče, kola, autosedačky pro děti atakdále. Dám fotky na picasa, ať z toho taky něco máte, byla to fakt síla. Teď mi akorát zbývá umejt ty špinavý boty. Kalhoty si asi ještě nechám na za tejden...

1 komentář: