sobota 7. března 2009

Další víkend je tu, strašně to letí.

Je ošklivo, takže jsme zase nikam nevyrazili. I když to vypadalo velice slibně! Ania, Polka, co tu je se mnou taky přes Ceepus, studuje ekonomku a včera pořádali mezinárodní konferenci a dneska pro její účastníky výlet do soutěsky u města Turda kousek od Cluje. Mohla vzít další 2 lidi, tak mě to nabídla plus eště Mackovi, jednomu Polákovi. Jenže když mě dneska v 7 ráno vzbudil budík a já koukla z okna, děsně lilo a tak sem to zabalila a spala dál. Představila sem si zas to bahno všude a neměla chuť nikam jet (btw. bahno se rumunsky řekne "noroi", to si moc dobře pamatuju:). Možná je to trochu omluva za mou lenost a neschopnost ráno vstát, což se mi moc nestává, ale fakt sem neměla motivaci... Krom toho jsem věděla, že musím dělat první prezentaci do školy, hned na pondělí. Na první hodině "Language and Society" mě ten učitel vrazil do ruky knížku a řek, že mám do příštího týdne přečíst první dvě kapitoly a poreferovat o nich. Je to cosi o Walesu, asi 50 stránek. Ale vůbec se to nečte jednoduše a docela mi to trvá, takže mám čtecí víkend! takhle jsem si to tu teda nepředstavovala...

Ale mám radost, že jsem objevila park, kam se dá jít běhat:) Odpoledne jsem to doma už nevydržela a vyběhla do univerzitního parku, je sice malý, nakroužila jsem tam 4 kola, ale aspoň něco. Jsou tam docela pěkné cestičky, na zemi malé kamínky, ne asfalt, tak se na tom dobře běhá. Po cestě jsem potkala další 2 Erasmáky, kteří řikali, že by taky chtěli chodit běhat a ať jim příště řeknu, tak nás nakonec třeba bude víc... ale vim, že často u lidí zůstane jen u toho "chtít":)

Krom toho jsem tu už před 2 týdny objevila konečně "gym" a chodim tam na tae-bo. Bylo to ale docela náročný najít tu nějaký sport centrum, zdá se mi, že Rumuni moc sportovní nejsou. Holky Rumunky co se mnou studujou se zdaj bejt pěkný buchty, dyž jsem se jich zeptala, esi nevědí o nějakým dobrým sportcentru, nikdy nic konkrétního nevěděly, do hor nejezděj ... ale zas uměj dobře jazyky...



Welcome party

Ve čtvrtek jsme měli od 22 hodin Erasmus welcome party v Avenue clubu na třídě Memorandumului:) Bylo to šílený! jakýsi disco club, kde děsně řvala hudba a dalo se tam komunikovat leda nonverbálně, jinak jen popíjet a tancovat. Naštěstí pár kamarádů taky nebylo moc spokojených jako já, tak jsme se asi po hodině zvedli a přesídlili do mnohem příjemnějších barů. Sven, to je jeden Němec, co už tu je od zimního semestru, to tu má obhlídlý, tak nás zavedl do několika parádních barů, uplně schovaných někde v zadním dvoře baráku, kdo to neví, nemuže to najít. Schodli jsme se, že takových míst je tu spousta a že je budem objevovat. Páč tam brzo zavírali, šli jsme potom do podzemního jazz clubu a byli tam asi až do 3.

PS: ledničku ještě pořád nemam a vypadá to, že asi ani nebude... a krom toho, když jsem šla za vrchní kolejbábou, řekla mi, že zatim žádný na PRODEJ nejsou, takže bych si ji musela koupit! Pomalu si zvykám žít bez ledničky, co potřebuju, dávám na okno, zatim to jde dokud je zima.


Žádné komentáře:

Okomentovat