sobota 14. března 2009

I got sick
Tenhle týden jsem pořádně nic nedělala, páč jsem trochu ochořela a tak jsem nejvíc ze všeho vydatně spala. Školu mám nakonec jen pondělí-středa. Konečně se mi ustálil rozvrh a mužu vám napsat, na jaké předměty tady chodím. Vybrala jsem si 3 (tzn. všechny) z nabídky magisterského programu British Cultural Studies:
Media Issues: Grammar of TV Productions (to je o soap operas:), zatim jsme se dívali asi na 5 dílů Coronation Street)
Language and Society (tady se učíme o Skotsku, Walesu a Irsku, hlavně politický systém, historie, kultura, zásadní filmy, ...)
British educational and law system (to bylo zatím o právním systému GB, jaké jsou tam soudy, kdo je přítomen u soudu, jak se ty osoby nazývají v angličtině a tak)

Krom toho chodím dvakrát týdně na rumunštinu a ve středu večer na německou konverzaci, kde se zabýváme aktuálními tématy z německých novin.
Jako blokovku budu mít později něco jako Language and culture z katedry překladatelství, když už jsem tady přes tuhle katedru, musela jsem si u nich něco vybrat:)
Krom toho mám dva tandemy: německo-rumunský a německo-španělský. Učím dvě Rumunky němčinu a jedna se snaží se mnou konverzovat trochu rumunsky a ta druhá španělsky. Docela se mi míchá rumunština do španělštiny, není to uplně ideální učit se zároveň dva podobné jazyky...

2 komentáře:

  1. Ahoj.
    Pěkné povídání, hezká fotka. Ale není trochu velká???!!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Dyž já nevim jak ji zmenšit...aspoň něco origoš ne?
    ale dyž sem ji tam dala, tak sem se uplně lekla, jak je velká, tak třeba se taky někdo lekne anebo zasměje a to je vlastně to co jsem chtěla:))

    OdpovědětVymazat