pátek 20. března 2009

Můj pokoj je opravdu malý
Prohledala jsem ho celý, ale futrál od spacáku ne a ne najít. Uplně přesně si pamatuju, že sem si myslela, že ho budu hledat a proto jsem ho dala na bezpečné místo s tím, že ho mam krásně uschovaný. Kde to jen může být??? Tak řesím, jak ho nacpat do báglu, aby zabral co nejmíň místa. Nakonec jsem ho narvala do plusácký igelitky a vtěsnala na dno báglu. Na to hadry, jídlo, víno, kartáček a sem ready vyrazit na víkend na chatu do hor. Se těším:) Sluníčko svítí, ale honěj se mraky, poslední dva dny bylo vskutku aprílové počasí, střídavě sněžilo a svítilo slunko.

Kdybyste viděli, jak si tady vařím...právě dojídám svůj dnešní oběd než odjedu, je mi líto ho vyhodit. Páč mám jen dva malé hrnečky na vaření, snažím se tu o Eintopfy, maximálně Zweitopfy:) Dneska sem v jednom dělala pohanku a v druhém sojové kostky. Přemejšlela sem, jak si k tomu uvařím zeleninu co nejrychlejc, tak jsem přihodila kostky mrkve a červené řepy k soje a vznikl zajímavý kalaš. Dochutila sem to česnekem a docela to ušlo. No kdo mě zná, asi ho to nepřekvapí...

1 komentář: