sobota 28. února 2009

ZE ŽIVOTA EXCHANGE STUDENTKY

Tenhle týden jsem tu potkala spoustu nových lidí a společně jsme začali podnikat různé akce. Včera se konal v Německém kulturním centru "Spielabend", na který jsem naverbovala snad všechny, kteří umí jen trochu německy, které jsem tu poznala. Nakonec nás fakt přišla velká grupa kolem 20, plus tam bylo zhruba stejně dalších Němců, Rumunů či rumunských Němců (či německých Rumunů?). Posedali jsme si ke stolům a mohli si vybrat z obrovského množství deskových her, které tam měli k dispozici, bylo jich snad přes 300. Já jsem hrála s 2 Němkama a 2 Rakušanama "Wer wird Milionär?" a pak nějakou strategickou hru, u který strašně dlouho trvalo než sem vůbec pochopila pravidla a pak to za mě skoro celý odehrál spoluhráč. Nafotila jsem pár fotek, dám je na web:)
Jinak jsem poznala hodně dalších exchange studentů na kurzu rumunštiny. Vytvořili jsme tam už takovou bližší skupinku, děláme si srandu, že jsme velké Rakousko-Uhersko, které anektovalo Německo a Bulharsko. Jsou tam 2 Poláci, Maďarka, Rakušan, Bulharka a 3 Němci. Pak tam taky přišlo pár Francouzů, ale ty jsou pořád hodně pospolu a baví se jen francouzsky. Nejvtipnější jsou Portugalci-Bruno, Cristiano a Claudia, kteří tam přišli celí zmatení až asi v půlce hodiny a když se jich lektorka ptala, proč jdou tak pozdě, řikali, že to hodinu a půl hledali. Jejich angličtina je fakt legrační, hrozně špatně vyslovují, není jim moc rozumět, ale pořád se tak vesele usmívají. Vypadají děsně mladě, ty kluky bych tipla tak na 16, no pak z nich vylezlo, že jim je 19 a 20.
Kvůli tomu, že nás přišlo do kurzu fakt hodně, rozděli jsme ho na dopolední a odpolední. Chodim do dopoledního od 10 do 1. Portugalci chodí bohužel do odpoledního:(

Vzhledem k tomu, že teďka pojedu se Svenem (Míšo, Kubo-vy ho znáte z Bad Kissingenu) na bleší trh, musim končit, ale zas brzo podám další zprávy.

Žádné komentáře:

Okomentovat