pátek 3. dubna 2009

Není snad nic horšího než strávit krásný slunečný den psaním eseje!
Dneska jsem obětovala den a konečně napsala zprávu o literárním semináři v Bad Kissingenu, kde jsem byla minulý rok v listopadu! Pořád jsem to posouvala a posouvala...až jsem nad to musela sednout a napsat to, abych dostala kredity:) Spojila jsem nepříjemné s užitečným, páč na dnešek jsme měli zarezervovanou pračku a holky Ania a Diljanka odjely na víkend s ostatníma Erasmákama do Moldavska, takže praní zůstalo na mě. Pereme vždycky dohromady. V našem "caminu"(koleji) se musí pračka dycky zarezervovat strašně dlouho dopředu. Dnešek jsme měli zarezervovaný už asi měsíc dopředu a v tu dobu jsme nevěděly, že bude ten výlet, no tak to vyšlo takhle blbě. Strávila jsem tím snad čtyři hodiny...dáváme to i do sušičky a to trvá děsně dlouho, ale je to lepší, protože tady není kde to prádlo jinak sušit. Další praní sem bukla na 3. května večer, doufám, že to zas nevyjde tak, že tu ani jedna nebudem.
Takže tenhle víkend zůstávám v Cluji po delší době:) dobrovolně...mohla jsem jet na výlet s horalama, jedou zítra ráno do Apusen a budou stanovat někde vysoko, ale potřebovala sem trochu klid. Zítra odpoledne se tu koná v takovém jakémsi alternativním klubu Casa Transit v bývalé synagóze u řeky spousta kulturních akcí, divadelní představení, koncerty, pouliční hudebníci, domácí koláče a kdesi cosi (je to asi něco jako když byly akce v naší jičínské jezuitské koleji, pro Jičína znalé...:), tak se tam půjdu podívat. Eva tu má návštěvu, kamarádku Lenu z Norimberka, tak půjdu s nima. A večer jsu pozvaná na oslavu narozenin Rachel, jedné zajímavé Američanky, která mluví perfektně německy:) nevídané! Takže to jsou zatím mé plány na víkend a teďka už asi půjdu do hajan.
Jo a včera jsem viděla v německém filmovém klubu dobrý německý film "Am Tag als Bobby Ewing starb" über eine Hippie-Kommune..., na Wikipedie si o tom mužete něco přečíst.
mějte se hezky, milí zlatí:)))

Žádné komentáře:

Okomentovat